Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Scarabee Barneveld. Meer weten? Ontdek meer
John
24 jun 2026 om 0:18
Vraagt broodje kebab zonder topping. Wat zit erop extra veel topping. Bestel scarabee saus krijg knoflook. Had blikje 7-up zero besteld niet eens geleverd. En de pita kaas was koud. Zo goed als ze vroeger waren zo slecht is het tegenwoordig.
Heleen
21 jun 2026 om 1:38
Duurde echt oprecht heel lang maar was wel lekker.
Miranda
14 jun 2026 om 21:28
Het was super lekker! Dankjewel :)
zakaria
14 jun 2026 om 2:19
Top eten!! Enige in Barneveld waar je goede porties krijgt. Echt je geld waard man
Tonny
13 jun 2026 om 23:13
Al 2 weken achter elkaar 2 uur moeten wachten op de bestelling
Jarco
13 jun 2026 om 21:51
Top!
Ruben
6 jun 2026 om 21:13
Laatste keer voor mij. Eten is prima, bezorging 9 van de 10 keer niet in orde. Schande.
harry
30 mei 2026 om 18:55
Prima gegeten, bezorging duurde lang.