SCARABEE BARNEVELD

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1956 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Scarabee Barneveld. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 0:18 Vraagt broodje kebab zonder topping. Wat zit erop extra veel topping. Bestel scarabee saus krijg knoflook. Had blikje 7-up zero besteld niet eens geleverd. En de pita kaas was koud. Zo goed als ze vroeger waren zo slecht is het tegenwoordig.
21 jun 2026 om 1:38 Duurde echt oprecht heel lang maar was wel lekker.
14 jun 2026 om 21:28 Het was super lekker! Dankjewel :)
14 jun 2026 om 2:19 Top eten!! Enige in Barneveld waar je goede porties krijgt. Echt je geld waard man
13 jun 2026 om 23:13 Al 2 weken achter elkaar 2 uur moeten wachten op de bestelling
13 jun 2026 om 21:51 Top!
6 jun 2026 om 21:13 Laatste keer voor mij. Eten is prima, bezorging 9 van de 10 keer niet in orde. Schande.
30 mei 2026 om 18:55 Prima gegeten, bezorging duurde lang.